Гризачите са изключително разпространени в България. През периода 2013-2015г. се наблюдава сериозно повишаване на тяхната популация на територията на страната. Най-неприятната страна на тези вредители, са болестите, които пренасят. Черният плъх е основен виновник за заболяванията от Чума – бълхите, които живеят върху тялото му, пренасят бактерията Yersinia pestis, отговорна за разпространението на болестта. Гризачите пренасят и редица други заболявания – тиф, болест на Вейл , токсоплазмоза, лаймска болест, хеморагична треска , нилска треска и други. За Вашия бизнес е от изключителна важност да опазите продукцията си от зарази, а служителите и клиентите си – здрави и щастливи.
Какво да очаквате от Килърите?
Как да се
подготвите?
Преди идването на Килърите не е необходимо да се подготвяте много – изчистете
всички боклуци и храни, които не са на правилното място. Всичко останало
оставете както е – това е важно, за да стане ясно откъде идва Вашия проблем.
1. Идентификация
Първите действия на специалистите ни са да получат конкретна информация от Вас
– какви вредители виждате, в кои зони и колко често. Следва внимателен оглед на
собствеността Ви – той е важен, за да бъдат определени проблемните зони и
потенциалните места, на които се укриват вредителите.
Веднага след него ще бъдете информирани за направените заключения – какви
вредители са се населили при Вас, колко сериозен е проблемът и, разбира се,
какъв е индивидуалният метод за борба с тях във Вашия обект. Ще научите и
цената, която специалистът ни е калкулирал. Решението дали да му дадете зелена
светлина да унищожи врага е изцяло Ваше.
2. Първоначална обработка
Време е за третиране на собствеността Ви. Най-често се поставят специални кутии
с отровни и неотровни примамки, за да не бъдат достъпни те за деца и домашни
любимци. Кутиите ще бъдат маркирани със стикери, на които има информация за
използваната примамка. В края на обработката ще получите протокол, в който са
описани всички дейности, извършени от Килърите, както и примамките, които са
използвани. Запазете го – той е част от Вашата гаранция, а когато имате
проверка от контролните органи, той ще бъде поискан! Ще бъдете инструктирани и
какво да (не)правите в следващите 24-48 часа, за да бъде ефектът от обработката
максимален.
3. Последващи обработки
При подписване на договор с Килърите за абонаментно ежемесечно обслужване, освен
по-ниската цена, ще получите и ексклузивна 100%-това гаранция. При проблем в
обекта Ви с гризачи между предвидените месечни посещения , нашите специалисти
ще реагират в рамките на 24 часа. При всяко последващо посещение, Килърите ще извършват мониторинг. След всяка обработка отново ще
получите протокол, който удостоверява извършените дейности от екипа ни.